Pojetí kvalitativního šetření společného vzdělávání v MŠ

Sekce 1 – Teorie a metoda v pedagogice

Autoři: Helena Hejlová, Veronika Bačová

Abstrakt : Cílem je: (1) Představit pojetí kvalitativní linie v rámci smíšeného výzkumu, který monitoruje reakce škol na zavedení společného vzdělávání, se zaměřenímna mateřské školy. (2) Pojednat metodologii šetření komplexních sociálních jevů ve vzdělávání především předškolních dětí v uvedeném kontextu.(3) Posoudit na základě zjištěných dat specifičnost šetření pedagogických procesů ve společném vzdělávání v MŠ v porovnání se šetřením na ZŠ.

Klíčová slova: kvalitativní výzkum, předškolní vzdělávání, společné vzdělávání, metoda rozhovoru

Článek ke stažení [PDF] : Pojetí kvalitativního šetření společného vzdělávání v MŠ

Title: Concept of a qualitative research of inclusive education at kindergardens

Keywords: qualitative research, pre-school education, inclusive education, interview

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze