Učitelé cizích jazyků a jejich vztah k obsahům nelingvistických disciplín (Foreign Language Teachers and their Relationship to the Contents of Non-linguistic Disciplines)

Sekce 3 – Učitelé a jiní pedagogičtí pracovníci

Autor : Petra Besedová

Abstrakt : Hlavním cílem příspěvku je poukázat na potenciál a význam obsahů nelingvistických disciplín, která může být využita pro výuku gramatiky, podporu čtení a poslechu s porozuměním v cizím jazyce. Na základě provedené studie mezi učiteli cizích jazyků jsme sledovali jejich názory na zakomponování nelingvistických disciplín do výuky cizích jazyků a jejich dalšího možného rozvoje ve vyučovacím procesu.

Klíčová slova: Didaktika cizích jazyků, nelingvistické disciplíny, motivace, učitel cizích jazyků, kultura

Článek ke stažení [PDF] : Učitelé cizích jazyků a jejich vztah k obsahům nelingvistických disciplín (Foreign Language Teachers and their Relationship to the Contents of Non-linguistic Disciplines)

Keywords: Didactics of foreign languages, non-linguistic disciplines, motivation, foreign language teacher, culture

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze