Analýza učitelovy písemné zpětné vazby jako nástroje formativního hodnocení při badatelské úloze z přírodopisu

Sekce 5 – Procesy a výsledky výchovy a vzdělávání

Autor: Lukáš Rokos

Abstrakt :  Cílem příspěvku je představit analýzu písemné zpětné vazby, kterou učitelé poskytli žákům na jejich řešení badatelské úlohy z přírodopisu. Při analýze bylo primárně sledováno, zda písemná zpětná vazba má formativní charakter, tzn. směřuje žáka k vylepšení svého výkonu. Dále byla sledována emoční složka zpětné vazby a zdůvodnění kritérií, které učitel při hodnocení použil. Výsledky jsou doplněny i reflexí od zapojených učitelů na proces poskytování zpětné vazby.

Klíčová slova: písemná zpětná vazba, formativní hodnocení, badatelská úloha

Článek ke stažení [PDF] : Analýza učitelovy písemné zpětné vazby jako nástroje formativního hodnocení při badatelské úloze z přírodopisu

Title:  Analysis of teacher ’s written feedback as a tool of formative assessment in Biology inquiry task

Keywords: written feedback, formative assessment, inquiry task

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze