Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)

Sekce 5 – Procesy a výsledky výchovy a vzdělávání

Autor: Tereza Češková

Abstrakt : Cílem příspěvku je představit kritické didaktické incidenty odehrávající se v problémově orientované výuce na 1. stupni. Základní výzkumná otázka zní: Co způsobuje, že navzdory nastolení problémově orientované úlohy ve výucejejí potenciál není zcela využit?

Klíčová slova: problémově orientovaná výuka, učební úloha, 1. stupeň, kritický didaktický incident

Článek ke stažení [PDF] : Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)

Title:  Opportunities to develop a problem-solving competence in primary education(using an example of rimary science)

Keywords: problem-based learning, learning task, primary education, critical didactical incident

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze