Lektoři pracující s dospělými migranty v České republice a ve Švédsku – jejich vyrovnávání se se stresem v práci a pohled na další vzdělávání

Sekce 3 – Učitelé a jiní pedagogičtí pracovníci

Autor: Milena Öbrink Hobzová

Abstrakt : Cílem příspěvku je na základě kvalitativního výzkumu identifikovat strategie, které lektoři pracující s dospělými imigranty považují za důležité v prevenci syndromu vyhoření. Zároveň je účelem příspěvku poukázat na směry v dalším vzdělávání, které tato skupina vzdělavatelů vnímá jako potřebné, dané výsledky budeme srovnávat mezi oběma zeměmi.

Klíčová slova: lektor, jazykové vzdělávání, imigranti, další vzdělávání lektorů

Článek ke stažení [PDF] : Lektoři pracující s dospělými migranty v České republice a ve Švédsku – jejich vyrovnávání se se stresem v práci a pohled na další vzdělávání

Title: Teachers working with adult migrants in the Czech Republic and Sweden –how they cope with work -related stress and their view of further education

Keywords: teacher in adult eduation, language education, immigrants, further education

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze