Fenomén „teacher moonlighting “ a role soukromého doučování

Sekce 3 – Učitelé a jiní pedagogičtí pracovníci

Autoři: Vít Šťastný, Martin Chvál, Eliška Walterová

Abstrakt : Příspěvek prezentuje dílčí výsledky šířeji pojatého výzkumu zaměřeného na zkoumání souvislostí mezi školním a stínovým vzděláváním. Cílem příspěvku je analyzovat faktory, které u učitelů 2. stupně základních škola nižších gymnázií souvisejí a) s vykonáváním výdělečných pracovních aktivit nad rámec jejich pracovních povinností ve své škole; b) s poskytováním placených hodin soukromého doučování.

Klíčová slova: učitelé, soukromé doučování, platy, moonlighting

Článek ke stažení [PDF] : Fenomén „teacher moonlighting “ a role soukromého doučování

Title:  The “teacher moonlighting ” phenomenon and the role of private tutoring

Keywords: teachers, private tutoring, salary, moonlighting

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze