Proměna učitelova myšlenkového obrazu výuky (Change of the teacher’s notion of instruction)

Sekce 3 – Učitelé a jiní pedagogičtí pracovníci

Autoři : Veronika Gigalová, Jana Poláchová Vašťatková,

Helena Grecmanová

Abstrakt : Cílem příspěvku je přiblížit proměnu myšlenkového obrazu výuky u učitele, do jehož dosavadní práce vstupuje v rámci projektu Kreativní partnerství (CZ.02.3.61/0.0/0.0/16_012/0000601) nový prvek v podobě aktivního zapojení umělce do výuky.

Klíčová slova: Proměna, myšlenkový obraz výuky, učitel, umělec, akční výzkumu

Článek ke stažení [PDF] : Proměna učitelova myšlenkového obrazu výuky (Change of the teacher’s notion of instruction)

Keywords: Change, notion of instruction, teacher, artist, action research

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze