Otázky ambivalence učení mládeže v oblasti ICT (Chosen Ambiguities of ICT-Related Learning in Youth)

Sekce 2 – Výchova a vzdělávaný jedinec

Autoři : Ondřej Bárta, Jiří Zounek, Klára Záleská,

Ondřej Bárta, Jiří Zounek, Klára Záleská,

Abstrakt : Cílem příspěvku je popsat a vysvětlit vybrané ambivalence v oblasti využívání informačních a komunikačních technologií (ICT) patnáctiletými žáky ve školním i mimoškolním prostředí a současně diskutovat možné dopady těchto ambivalencí na vzdělávání i (celoživotní) učení současné mládeže. Příspěvek vznikl jako jeden z výstupů projektu Digitální technologie v každodenním životě a učení studentů (projekt Grantové agentury ČR, 17-06152S).

Klíčová slova: Ambivalence, ICT, škola, mládež, učení

Článek ke stažení [PDF] : Otázky ambivalence učení mládeže v oblasti ICT (Chosen Ambiguities of ICT-Related Learning in Youth)

Keywords: Ambiguitues, ICT, school, youth, learning

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze