Specifika dotazování žáků 1. stupně ZŠ na klima třídy (The specifics of administering a classroom environment questionnaire at a primary school level)

Sekce 1 – Teorie a metoda v pedagogice

Autoři : Helena Hejlová,

Jaroslav Pěnička

Abstrakt : Vytvořit varianty standardizovaného dotazníku Klima školní třídy (Mareš, J. a Ježek, S., 2012) v podobě příběhových dotazníků a posoudit jejich vstřícnost vůči žákům na 1. stupni ZŠ (2. vzdělávací období). Popsat zkušenosti se zadáváním, vyhodnocováním a interpretací variantních nástrojů a zhodnotit jejich přínos pro třídního učitele při péči o klima třídy.

Klíčová slova: Klima školní třídy, 1. stupeň ZŠ, dotazník s příběhem, reliabilita

Článek ke stažení [PDF] : Specifika dotazování žáků 1. stupně ZŠ na klima třídy (The specifics of administering a classroom environment questionnaire at a primary school level)

Keywords: Classroom enviroment, primary school, questionnaire, reliability

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze