FAKTORY MOTIVACE UČITELŮ V PRÁCI NA ŠKOLNÍCH PROJEKTECH

SEKCE Č. 7: UČITELÉ A JINÍ PEDAGOGIČTÍ PRACOVNÍCI

Autor : Vojáčková Lenka

Abstrakt : Cílem výzkumu je zjistit, jak vypadá motivace učitelů ve škole, konkrétně nás zajímá, jaké faktory podporují motivaci učitelů při práci na školních projektecha jak silný efekt tyto faktory mají ve vztahu k vnitřní (intrinsické), autonomní a kontrolované motivaci.

Klíčová slova: motivace, učitel, sebedeterminace, projekt

Článek ke stažení [PDF] : FAKTORY MOTIVACE UČITELŮ V PRÁCI NA ŠKOLNÍCH PROJEKTECH

Title: KEY MOTIVATIONAL FACTORS AFFECTING TEACHERS’ LONG-TERM ENGAGEMENT IN SCHOOL PROJECTS

Abstract: The article discusses the factors supporting the motivation of teachers to implement school projects. On the basis of the Self-Determination theory(Deci, Ryan, 2000), we present specific factors that influence and stimulate the motivation of teachers with regard to the perception of autonomy or control.

Keywords: motivation, teacher, self-determination, project

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze