PROFESNÍ UČENÍ: PŘÍKLAD ŘÍZENÍ TŘÍDY STUDENTEM UČITELSTVÍ

ABSTRAKTY K SYMPOZIÍM – SYMPOZIUM 1

STRATEGIE ŘÍZENÍ TŘÍDY (STUDENTY UČITELSTVÍ A JEJICH PROVÁZEJÍCÍMI UČITELI)

Autor : Škarková Lucie

Abstrakt : Cílem příspěvku je identifikovat charakteristiky profesního učení studentů učitelství v rámci praxe, kterou vykonávají ve spolupráci se cvičnými učiteli. Dílčí výsledky kvalitativního výzkumu poukazují na specifika profesního učení studentů učitelství v průběhu praxe.

Klíčová slova:  řízení výuky, studenti učitelství, provázející učitelé, rozvoj profesních dovedností

Článek ke stažení [PDF] : PROFESNÍ UČENÍ: PŘÍKLAD ŘÍZENÍ TŘÍDY STUDENTEM UČITELSTVÍ

Title: PROFESSIONAL LEARNING: THE EXAMPLE OF CLASSROOM MANAGEMENT BY STUDENT TEACHER

Abstract: Classroom management skills are crucial for teachers to create classroom settings where students can learn as an effective classroom management leads to high student’s achievement (Stronge, Ward, & Grant, 2011) and contributes to teacher’s remaining in the profession (Dicke, T., Elling,J., Schmeck, A., & Leutner, D., 2015).

Keywords:  classroom management, student teachers, mentor teachers, development of professional skills

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze