Vybrané problémy pracovníků škol v procesu interního hodnocení kvality se zaměřením na střední školy Olomouckého kraje implementující systém řízení kvality ISO 9001 (2)

Autor: Ilona Kočvarová

Sekce 1: Metody měření kvality vzdělávání

AnotaceČlánek prezentuje částečné výsledky výzkumu zaměřeného na implementaci systému řízení kvality ČSN EN ISO 9001 ve školách. Zaměřuje se na vybrané problémy, které vyvstávají při realizaci požadavku normy na „měření a monitorování spokojenosti klientů“ na středních školách Olomouckého kraje. Výzkumnou strategií je zakotvená teorie s využitím rozhovorů s pracovníky škol.

Klíčová slova: kvalita školy, řízení kvality, systém řízení kvality, norma ČSN EN ISO 9001, hodnocení kvality, zjišťování spokojenosti, zakotvená teorie

Článek ke stažení v češtině [PDF]:  Vybrané problémy pracovníků škol v procesu interního hodnocení kvality

Title: Selected problems of school workers in the process of internal quality assessment aiming at secondary schools in Olomouc Region that are implementing quality management system ISO 9001

Abstract: The article presents partial results of a research which was aimed at the implementation of the quality management system ČSN EN ISO 9001 at schools. It focuses on chosen problems arising from the realization of one requirement “measuring and monitoring of clients´ satisfaction” at secondary schools from the Olomouc Region. The research strategy is grounded theory with the use of interviews with school workers.

Keywords: quality of school, quality management, quality management system, standard ČSN EN ISO 9001, quality assessment, satisfaction survey, grounded theory

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze