POSTOJE PUBESCENTŮ K HODNOCENÍ VE ŠKOLE A VE VOLNOČASOVÝCH AKTIVITÁCHSOVÝCH AKTIVITÁCH

Autor: Iva Žlábková 

Abstrakt: Příspěvek představuje výsledky výzkumu, který se zabývá postoji pubescentů k hodnocení ve škole a ve volnočasových aktivitách. Pro výzkum byla pouţita metoda sémantického diferenciálu. V příspěvku jsou analyzovány některé výsledky výzkumu se zaměřením na srovnání postojů pubescentů k hodnocení ve škole a ve volnočasových aktivitách. 

Klíčová slova: postoje, hodnocení ve škole, hodnocení ve volném čase, sémantický diferenciál 

Článek ke stažení v češtině [PDF]: POSTOJE PUBESCENTŮ K HODNOCENÍ VE ŠKOLE A VE VOLNOČASOVÝCH AKTIVITÁCHSOVÝCH AKTIVITÁCH

 

Abstract: The contribution presents research finding. The research deals with pubescent attitudes to assessment at school and in the leisure time activities. Method of semantic differetial was used for the research. In the contribution are analysed some results of the research with focus on the comparison of pubescent attitudes to assesment at school and in the leisure time activities. 

Key words: attitudes, assessment at school, assessment in the leisure time, semantic differential 

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze