Projektové a problémové metody a jejich vliv na zvyšování úrovně osvojení technicky orientovaného učiva.

6. SEKCE Výzkum vzdělávání učitelů

Autor: Jan Novotný

Abstrakt: Článek pojednává o významu projektových a problémových metod v procesu technického vzdělávání. Zamýšlí se nad tím, zda tyto metody působí na zvýšení úrovně osvojeného učiva. Jsou zde prezentovány výsledky výzkumného šetření, kdy byla zvolena experimentální metoda „Technika paralelních skupin“. V článku je na ukázku uveden i způsob statistického zpracování tohoto výzkumu.

Klíčová slova: projektová a problémová metoda, úroveň osvojení učiva

Článek ke stažení [PDF]Projektové a problémové metody a jejich vliv nazvyšování úrovně osvojení technicky orientovaného učiva.

Title: Tutoring or Social Support? Reflection on the project Home Tutor

Abstract: The paper deals with meaning of Project and Problem methods in process of technical education. Gives imagine if Project and Problem methods are acting on increasing of subject matter adoption level. Presents result of a research which was choose an experimental parallel groups technique method. Presents for illustration even statistical running method.

Key words: project and problem method, increasing of subject matter adoption level

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze