ICT v přípravě na výuku

2. SEKCE Výzkum role učitele v kontextu kurikulární reformy

Autoři: Jiří Zounek

Klára Šeďová

Abstrakt: Příspěvek představuje další výstup výzkumného projektu Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele (GA ČR, r. č. 406/06/1022). V příspěvku jsou prezentovány hlavní výsledky první fáze výzkumného projektu – kvalitativní analýzy hloubkových rozhovorů s učiteli základních škol. Autoři ukazují, jak učitelé vnímají proces zapojování ICT do vlastních pracovních činností – konkrétně do přípravy na výuku.

Klíčová slova: ICT, učitel, výuka, příprava na výuku

Článek ke stažení [PDF]: ICT v přípravě na výuku

Title: ICT in lesson planning

Abstract: This paper presents the main results of the first stage of the research project – qualitative analysis of in-depth interviews with primary school teachers. The authors show how teachers perceive the process of integrating ICT into their work activities –specifically in lesson planning.

Key words: ICT, teacher, teaching, lesson planning

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze