VÝSLEDKY VÝZKUMU TVOŘIVOSTI UČITELŮ CHEMIE PROSTŘEDNICTVÍM POČÍTAČŮ

SEKCE E2 – Edukační výzkumy v oborových didaktikách

Autoři : J. ČIPERA, M. BíLEK, J. RYCHTERA,

B. HAVlÍČKOVÁ, J.ŠVEHLA

Abstrakt : Smyslem uvedeného příspěvku je poskytnout informaci o účinnosti přípravy učitelů chemie k tvořivým činnostem za použití tutoriálních (samoučících) počítačových programů a to při osvojování dominantních pedagogických dovedností učitelů – efektivně řídit výuku chemie jako poznávací proces. Pro úplnost uvádíme, že výzkum probíhal od roku 1993 ve výuce didaktiky chemie v pregraduálním a i v dalších formách přípravy učitelů na katedrách zabývajících se didaktikou chemie na UK v Praze – přírodovědecké fakultě, na JU v Českých Budějovicích na zemědělské fakulty, společném pracovišti s místní pedagogickou fakultou a na VŠP v Hradci Králové – pedagogické fakultě.

Článek ke stažení [PDF] : VÝSLEDKY VÝZKUMU TVOŘIVOSTI UČITELŮ CHEMIE PROSTŘEDNICTVÍM POČÍTAČŮ

Diskuze