Učiteli ZŠ vnímaná připravenost, podpora a zdatnost na inkluzivní vzdělávání

Sekce 8 – Posterová sekce

Autor: Jakub Pivarč

Abstrakt : Tzv. „inkluzivní“ novelou školského zákona (č. 82/2015 Sb.) došlo k významnému posílení práv žáků se SVP na vzdělávání v běžných ZŠ, současně s tím také došlo k podstatným změnám, se kterými se dodnes musí vyrovnávat zejména učitelé těchto škol. V Česku nebylo realizováno mnoho výzkumů, které by u učitelů ZŠ mapovaly subjektivní míru vnímané připravenosti, podpory a zdatnosti v rámci inkluzivního vzdělávání.

Klíčová slova: inkluzivní vzdělávání, učitelé základních škol, kvantitativní výzkum

Článek ke stažení [PDF] : Učiteli ZŠ vnímaná připravenost, podpora a zdatnost na inkluzivní vzdělávání

Title: Perceptions of Primary School Teacherson Their Preparedness , Support and Self-efficacy in Relation to Inclusive Education

Keywords: inclusive education, teachers of primary schools, quantitative research

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze