Simulace jako výuková metoda z pohledu studentů lékařských oborů

Sekce 7 – Podpora učení žáků a studentů: teorie a praxe

Autor: Lukáš Plch

Abstrakt : V současné české didaktice se častěji pracuje se hrou jako s výukovou metodou než se simulací. Přitom ve vysokoškolském prostředí je v některých oborech simulace zcela nezbytným prostředkem, jak umožnit studentům prakticky si osvojit dovednosti nezbytné pro jejich budoucí profesi. S ohledemna tyto zkušenosti vzniká potřeba reflexe uchopení simulace jako výukové metody v zahraničí a možnosti zkoumání její efektivity.

Klíčová slova: simulace, medicínská pedagogika, studenti lékařských oborů, fenomenografie, vnímání

Článek ke stažení [PDF] : Simulace jako výuková metoda z pohledu studentů lékařských oborů

Title: Simulation as a teaching method from the perspective of medical students

Keywords:  simulation, medical education, medical students, phenomenography, perception

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze