Je dialogické vyučování trvale udržitelné? Případová studie

Sekce 5 – Procesy a výsledky výchovy a vzdělávání

Autor: Klára Šeďová

Abstrakt : V posledních dvou dekádách proběhla řada intervenční studií s cílem ustavit v zapojených třídách dialogické vyučování. Některé z těchto studií byly úspěšné a vedly k proměně parametrů komunikace mezi učitelem a žáky. Efekty intervence však byly sledovány vždy velmi krátce po jejím ukončení.V tomto příspěvku sleduji jednu učitelku, která prošla intenzivním vzdělávacím programem zaměřeným na implementaci dialogického vyučování, dva roky po ukončení programu.

Klíčová slova: dialogické vyučování, profesní rozvoj učitelů, intervenční studie

Článek ke stažení [PDF] : Je dialogické vyučování trvale udržitelné? Případová studie

Title: Is dialogic teaching sustainable ? A case study

Keywords: dialogic teaching, teacher professional development, intervention study

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze