Jak je žákovská diverzita ukotvena v kurikulu pedagogických disciplín učitelského vzdělávání?

Sekce 4 – Cíle a obsah výchovy a vzdělávání nejen z pohledu oborových didaktik

Autoři: Jana Kratochvílová, Kateřina Lojdová, Kateřina Vlčková

Abstrakt :  Cílem příspěvku je představit výsledky analýzy plánovaného kurikula pedagogických disciplín v přípravném učitelském vzdělávání na pedagogické fakultě. Zaměřujeme se na to, v jakých diskurzech je žákovská diverzita v kurikulu studentů učitelství tematizována a která témata diverzity jsou v kurikulu deklarována a v jakých kontextech.

Klíčová slova: plánované kurikulum, žákovská diverzita, studenti učitelství

Článek ke stažení [PDF] : Jak je žákovská diverzita ukotvena v kurikulu pedagogických disciplín učitelského vzdělávání?

Title:  How is Learner Diversity Embedded in Planned Curriculum of Student Teachers ?

Keywords: planned curriculum, pupils’ diversity, student teachers

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze