Kompetenční rámec provázejícího učitele: odžité zkušenosti k evaluačnímu nástroji

Sekce 3 – Učitelé a jiní pedagogičtí pracovníci

Autor: Blanka Vaculík Pravdová

Abstrakt : Cílem příspěvku je vymezit – v kontextu učitelských praxí studentů připravujících se na profesi učitele – pojem provázející učitel a představit jednotlivé fáze procesu tvorby kompetenčního rámce provázejícího učitele. Hlavními cíli tvorby kompetenčního rámce byla: (a) snaha podpořit učitele, kteří vstupují do role provázejícího učitele a (b) využití nástroje při evaluaci programu Učitel naživo.

Klíčová slova: provázející učitel, sebepojetí provázejícího učitele, kompetenční rámec, student učitelství

Článek ke stažení [PDF] : Kompetenční rámec provázejícího učitele: odžité zkušenosti k evaluačnímu nástroji

Title: Teacher -mentor ’s competence framework :from lived experience to an evaluative tool

Keywords: mentor, self-concept of mentor, competence framework, student teacher

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze