Možnosti využití overclaiming technique v pedagogickém výzkumu: aplikace pro oblast znalosti jazyků

Sekce 1 – Teorie a metoda v pedagogice

Autoři: Hana Voňková, Ondřej Papajoanu

Abstrakt : Konferenční příspěvek si klade tyto cíle: 1. Představit inovativní metodologický přístup overclaiming technique a jeho základní principy.2. Představit, k jakým účelům je tento přístup využíván v současném výzkumu.3. Poskytnout přehled oblastí, ve kterých byl tento přístup dosavadně aplikován.4. Prezentovat možnosti využití overclaiming technique v oblasti cizího jazyka za účelem porovnávání znalostí jazykově zaměřených a nezaměřených žáků.

Klíčová slova: overclaiming technique, dotazník, sebehodnocení, pedagogický výzkum, znalost jazyků

Článek ke stažení [PDF] : Možnosti využití overclaiming technique v pedagogickém výzkumu: aplikace pro oblast znalosti jazyků

Title: Possibilities of using the overclaiming technique in educational research: an application for the domain of language knowledge

Keywords: overclaiming technique, questionnaire, self-assessment, educational research, language knowledge

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze