Propojení dvou školních světů: Subjektivní vnímání kvality života očima žáků na pomezí primárního a nižšího sekundárního vzdělávání (projekt práce) / Connecting two school worlds: Pupils´ subjective perception of quality of life between primary and lower

Sekce 7 – Posterová sekce

Autor : Hana Koblihová

Abstrakt : Cílem tohoto konferečního příspěvku je seznámit pedagogickou komunitu se záměrem tohoto dizertačního výzkumu. Výzkum si klade za cíl popsat subjektivní vnímání kvality života očima žáků na pomezí primárního a nižšího sekundárního vzdělávání, konkrétně u žáků 5. ročníku a o rok později u týchž žáků v 6. ročníku základní školy. Záměrem práce je také sestavení a ověření takového diagnostického nástroje, který by dokázal naplnit hlavní cíl práce. Praktickým dopadem je možnost zjištění subjektivní úrovně kvality života žáka jako diagnostické pomůcky pro učitele či ředitele za účelem podpory a zvyšování celostního přístupu k žákům a vyšší individualizace ve výuce.

Klíčová slova: Kvalita života žáka, celostní rozvoj osobnosti, pedagogická diagnostika, Q metodologie

Článek ke stažení [PDF] : Propojení dvou školních světů: Subjektivní vnímání kvality života očima žáků na pomezí primárního a nižšího sekundárního vzdělávání (projekt práce) / Connecting two school worlds: Pupils´ subjective perception of quality of life between primary and lower secondary education

Keywords: Pupil´s quality of life, whole person education, educational assessment, Q metodology

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze