Spolupráce učitelů a poskytovatelů soukromého doučování (Cooperation between schoolteachers and providers of private tutoring)

Sekce 3 – Učitelé a jiní pedagogičtí pracovníci

Autoři : Vít Šťastný, Martin Chvál, Eliška Walterová

Abstrakt : Cílem příspěvku je analyzovat, do jaké míry je české školní vzdělávání propojeno se vzděláváním stínovým a jakou roli v tomto propojení hrají učitelé. Příspěvek se snaží odpovědět následující výzkumné otázky: 1) Do jaké míry učitelé vědí o využívání soukromého doučování (dále jen SD) svými žáky? 2) Do jaké míry učitelé doporučují žákům využívání SD? 3) Do jaké míry spolupracují učitelé se soukromými doučujícími svých žáků? 4) Jaké kontextuální proměnné ovlivňují míru propojenosti stínového a školního vzdělávání?

Klíčová slova: Stínové vzdělávání, školní vzdělávání, soukromé doučování, učitelé, doučující, spolupráce

Článek ke stažení [PDF] : Spolupráce učitelů a poskytovatelů soukromého doučování (Cooperation between schoolteachers and providers of private tutoring)

Keywords: Shadow education, school education, private tutoring, teachers, tutors, cooperation

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze