PROMĚNY FYZIKÁLNÍHO KURIKULA – VYBRANÉ VÝSLEDKY ANALÝZY MEZINÁRODNÍCH ZDROJŮ

SEKCE Č. 3: CÍLE A OBSAH VÝCHOVY A VZDĚLÁVÁNÍ

Autoři: Žák Vojtěch, Kolář Petr

Abstrakt : Cílem této studie je prezentovat vybraná výzkumná zjištění, která jsou využitelná při proměnách fyzikálního kurikula střední školy. Cílem rešerše v databázích SCOPUS a Web of Science bylo vyhledání studií, které popisují proměny fyzikálního(resp. science) kurikula, a identifikování metod, které jsou používány při tvorbě nových kurikul.

Klíčová slova:  kurikulum, didaktika fyziky, fyzikální vzdělávání, výzkum fyzikálního vzdělávání, střední škola

Článek ke stažení [PDF] : PROMĚNY FYZIKÁLNÍHO KURIKULA – VYBRANÉ VÝSLEDKY ANALÝZY MEZINÁRODNÍCH ZDROJŮ

Title:  CHANGES IN PHYSICS CURRICULUM – SELECTED RESULTSOF ANALYSIS OF INTERNATIONAL LITERATURE

Abstract: The aim of the review was to search for studies in databases of SCOPUS and Web of Science that describe changes of physics (or science) curriculum andto identify methods that are used when creating new curricula.

Keywords:  curriculum, didactics of physics, physics education, physics education research, secondary school

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze