PODPORA ZAČÍNAJÍCÍCH UČITELŮ NA ČESKÝCH ŠKOLÁCH

SEKCE Č. 7: UČITELÉ A JINÍ PEDAGOGIČTÍ PRACOVNÍCI

Autoři : Frödová Jana, Juhaňák Libor, Šmahelová Martina, Trnková Kateřina, Záleská Klára

Abstrakt : Cílem příspěvku je prezentovat výsledky dotazníkového šetření týkající se současného stavu uvádění začínajících učitelů v mateřských, základních a středních školách.

Klíčová slova: začínající učitel, uvádějící učitel, proces uvádění začínajících učitelů

Článek ke stažení [PDF] : PODPORA ZAČÍNAJÍCÍCH UČITELŮ NA ČESKÝCH ŠKOLÁCH

Title: SUPPORT TO NOVICE TEACHERS’ AT CZECH SCHOOLS

Abstract: The aim of the paper is to introduce the SYPO project addressed by the National Institute of Further Education and to present the results of its first phase, which is a questionnaire survey of the current situation of novice teachers in kindergartens, elementary and secondary schools.

Keywords: novice teachers, mentor, process of introducing new teachers

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze