„SOCIOLOGIE JAKO PEDAGOGIKA“ V POJETÍ HALASZOVÉ A KAUFMANA – SYNERGIE TEORIE A PRAXE VE ŠKOLNÍ TŘÍDĚ

POSTERY

Autor : Leona Stašová

Abstrakt : Cílem příspěvku je poukázat na pojetí interdisciplinární spolupráce tak, jak jej využívají Halaszová a Kaufman (2008) a v němž vytvářejí specifické pojetí vztahu sociologie a pedagogiky.

Klíčová slova: pedagogika, sociologie, interdisciplinarita, škola, třída

Článek ke stažení [PDF] : „SOCIOLOGIE JAKO PEDAGOGIKA“ V POJETÍ HALASZOVÉ A KAUFMANA – SYNERGIE TEORIE A PRAXE VE ŠKOLNÍ TŘÍDĚ

Title: “SOCIOLOGY AS PEDAGOGY” BY HALASZ AND KAUFMAN -SYNERGY OF THEORY AND PRACTICE IN THE CLASSROOM

Abstract: In the framework of “sociology as pedagogy”, Halasz and Kaufman(2008) show how sociology can enhance and inform teaching and learning.

Keywords: pedagogy, sociology, interdisciplinarity, school, classroom

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze