VÝZNAM HRAČEK V EDUKAČNÍM PROCESU V MATEŘSKÉ ŠKOLE

POSTERY

Autoři : Petrů Puhrová Barbora, Navrátilová Hana

Abstrakt : Cílem posterové prezentace je představit strategie dětí předškolního věku pro výběr hraček a hru s nimi v prostředí mateřské školy. Na základě současných teorií hry dítěte předškolního věku bylo záměrem výzkumu ověřit sadu originálních didaktických hraček na pozorované hře dětí předškolního věku.

Klíčová slova: edukační hračka, dítě předškolního věku, hra, učitel mateřské školy

Článek ke stažení [PDF] : VÝZNAM HRAČEK V EDUKAČNÍM PROCESU V MATEŘSKÉ ŠKOLE

Title: THE IMPORTANCE OF DIDACTIC TOYS IN THE PRESCHOOL EDUCATIONAL PROCESS

Abstract: The aim of this presentation is to identify preschool children’s strategies in choice and play with different didactic toys. Based on current theories of play of preschool children, the purpose was to verify a set of original didactic 244toys for preschool children.

Keywords: didactic toy, preschool children, play, preschool teacher

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze