JAK ŘÍDÍ TŘÍDU STUDENTI UČITELSTVÍ A JEJICH MENTOŘI? DOTAZNÍKOVÉ ŠETŘENÍ

ABSTRAKTY K SYMPOZIÍM – SYMPOZIUM 1

STRATEGIE ŘÍZENÍ TŘÍDY (STUDENTY UČITELSTVÍ A JEJICH PROVÁZEJÍCÍMI UČITELI)

Autor : Vlčková Kateřina

Abstrakt : Cílem příspěvku je představit výsledky dotazníkového šetření strategií řízení výuky studentů učitelství na praxích na druhém stupni základních škol a jejich provázejících učitelů. Studie byla podpořena GA ČR v projektu Strategie řízení třídy u studentů učitelství a zkušených učitelů (jejich „cvičných učitelů“) na druhém stupni základní školy (GA16-02177S).

Klíčová slova: řízení výuky, studenti učitelství, provázející učitelé, druhý stupeň základní školy

Článek ke stažení [PDF] : JAK ŘÍDÍ TŘÍDU STUDENTI UČITELSTVÍ A JEJICH MENTOŘI? DOTAZNÍKOVÉ ŠETŘENÍ

Title: CLASSROOM MANAGEMENT STRATEGIES OF STUDENT TEACHERS ON THEIR MENTORS: A SURVEY STUDY

Abstract: Classroom management (CM) can be viewed as a system of strategies employed by a teacher to foster an environment where learning can occur.Teacher’s effective CM leads to student’s high achievement and contributes to (novice) teacher’s remaining in the profession.

Keywords: classroom management, student teachers, mentor teachers, lower secondary education

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze