TRANSDISCIPLINARITA V MEZINÁRODNÍ A SROVNÁVACÍ PEDAGOGICE

ABSTRAKTY K PLENÁRNÍM VYSTOUPENÍM

Autor : Walterová Eliška

Abstrakt :  Současná globalizovaná srovnávací pedagogika se profiluje jako komplexní a dynamicky se rozvíjející transdisciplinární obor. Objektem výzkumů je vzdělávání a učení jako světový fenomen a atribut civilizace v síti vztahů, determinanta procesů v interakcích úrovní existence na ose globální – lokální.

Klíčová slova: srovnávací pedagogika, výzkumné pole, komplexnost globalizace,udržitelný rozvoj, diskurs

Článek ke stažení [PDF] : TRANSDISCIPLINARITA V MEZINÁRODNÍ A SROVNÁVACÍ PEDAGOGICE

Title:  TRANSDISCIPLINATITY IN INTERNATIONAL AND COMPARATIVE EDUCATION

Abstract:  In its classical phase, comparative education (CE) has been constitutedas a multidisciplinary field. The contemporary globalised CE is profiled as a complex and dynamically developing transdisciplinary field. Education andlearning,

Keywords:  comparative education, research field, complexity, globalisation, sustainable development, discourse

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze