Řízená sebereflexe žáka jako součást interakce mezi učitelem a žákem

Autor: Dominika STOLINSKÁ, Pavlína ČÁSTKOVÁ

Sekce 6: Procesy a výsledky výchovy a vzdělávání

Abstrakt: Prostřednictvím příspěvku bychom chtěli poukázat na aktuálnost problematiky interakce učitel-žák v podmínkách primární školy z důvodu záměrného působení na cílenou socializaci mladého člověka a zkvalitňování jeho představ o sobě samém prostřednictvím realizace řízených sebereflexivních činností učitelem.

Klíčová slova: hodnocení, řízená sebereflexe žáka, interakce učitel žák, socializace žáka, primární škola, analýza vyučovacího procesu.

Článek ke stažení v češtině [PDF]: Řízená sebereflexe žáka jako součást interakce mezi učitelem a žákem

  

Title: Guided pupil´s self-reflection as part of the teacher – pupil interaction

Abstract: By the contribution we would like to point to the timeliness issue of teacher-pupil interaction at primary school because of deliberate action targeted at socialization of young people and improving its image of itself through the implementation of controlled selfreflexive activities of pupils by teacher.

Key words: assessment, pupil´s self-reflection directed by teacher, teacher-pupil interaction, pupil´s socialization, primary school, the analysis of the teaching process.

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze