Využití audiozáznamu vlastní výuky v přípravě lektorů angličtiny

Autor: Dana HÁNKOVÁ

Sekce 4: Učitelé a jiní pedagogičtí pracovníci

Abstrakt: Empirická studie se věnuje rozvoji lingvodidaktické kompetence studujících lektorství angličtiny pro dospělé a jeho podpory s využitím audiozáznamu vlastních vyučovacích hodin odučených v průběhu prvního semestru výukové pedagogické praxe.

Klíčová slova: lektor vzdělávání dospělých, osvojování druhého jazyka, výuka anglického jazyka, lingvodidaktická kompetence, výuková komunikace, reflektivní praxe, pedagogická praxe, audiozáznam, mnohopřípadová studie, kvalitativní experiment, profesní rozvoj.

Článek ke stažení v češtině [PDF]: Využití audiozáznamu vlastní výuky v přípravě lektorů angličtiny

  

Title: Using Audio Recordings of Teachers’ Own Teaching Practice in English Language Teacher Education

Abstract: The empirical study deals with the development of language teaching competence of English teacher trainees for adults and how learning processes can be stimulated through audio recordings of their own lessons in the first term of their teaching practice.

Key words: educator of adults, second language acquisition, English language teaching, language teaching competence, classroom communication, reflective practice, teaching practice, audio recording, multi-case study, qualitative experiment, professional development.

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze