VEDENÍ PROCESŮ ORGANIZAČNÍHO UČENÍ VE ŠKOLE – PRVNÍ KROKY REALIZACE VÝZKUMNÉHO PROJEKTU

Autor: Milan Pol, Lenka Hloušková, Bohumíra Lazarová, Petr Novotný, Martin Sedláček 

Abstrakt: V příspěvku představujeme výzkumný projekt Procesy organizačního učení ve škole a jejich vedení (financovaný GA ČR, 2010–2012), jehož cílem je přispět k poznání teorie a praxe vedení procesŧ organizačního učení ve škole. Přinášíme první teoretické analýzy definic organizačního učení se záměrem rozpoznat a pojmenovat základní definiční znaky procesŧ organizačního učení, které se stanou základem pro empirická šetření realizovaná v rámci zmíněného projektu. 

Klíčová slova: organizační učení, učící se organizace, kultura a rozvoj školy, řízení a vedení školy 

Článek ke stažení v češtině [PDF]: VEDENÍ PROCESŮ ORGANIZAČNÍHO UČENÍ VE ŠKOLE – PRVNÍ KROKY REALIZACE VÝZKUMNÉHO PROJEKTU

 

 Abstract: The paper presents research project. Leading and managing processes of organizational learning in schools (supported by Czech science agency in 2010 – 2012), which deals with theory and practice of leading organizational learning in Czech schools. The paper elaborates on results of the first stage or the project which is mainly focused on definition of organizational learning. 

Key words: organizational learning, learning organization, school culture, school development, leadership, management 

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze