KONCEPTOVÁ ANALÝZA V UČITELSKÉ REFLEXI TVOŘIVÉ EXPRESIVNÍ VÝUKY

Autor: Jan Slavík, Jindřich Lukavský, Kateřina Dytrtová, Lucie Hajdušková 

Sekce 5: Pedagogické problémy z pohledu oborových didaktik 

Abstrakt: Příspěvek informuje o výstupech z pokračování dlouhodobého výzkumu vzdělávání učitelů výtvarné výchovy na fakultách v Plzni, Praze a v Ústí nad Labem. Je zaměřen na stav didaktických znalostí obsahu a počátečních dispozic reflektivního praktika studentů v oborově didaktické přípravě. Zvláštní pozornost je věnována jedinečné povaze umělecké tvorby a vztahům mezi osobní zkušeností a vizuální kulturou. Cílem příspěvku je nejenom uvést empiricko-výzkumné poznatky z akademického roku 2008/2009, ale též zprostředkovat nové znalosti o teoretickém modelu konceptové analýzy výuky ve výtvarné výchově. 

Klíčová slova: Konceptová analýza; výuka výtvarné výchovy 

Článek ke stažení v češtině [PDF]: KONCEPTOVÁ ANALÝZA V UČITELSKÉ REFLEXI TVOŘIVÉ EXPRESIVNÍ VÝUKY

 

Title: CONCEPTUAL ANALYSIS OF THE INSTRUCTION IN ART EDUCATION 

Abstract: N/A

Key words: N/A

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze