ROZVOJ VÝZKUMNÝCH DOVEDNOSTÍ STUDENTŮ TĚLESNÉ VÝCHOVY NA PEDAGOGICKÉ PRAXI.

3. SEKCE: Výzkum učitele a jeho vzdělávání – Skupina B

Autoři:

VLADIMÍR HORKEL

HANA HORKLOVÁ

Abstrakt: Jedním z problémů, se kterými se setkáváme na pedagogické praxi jetendence studentů učitelství tělesné výchovy uplatňovat v závěru studiazkušenosti, které získali jako žáci a studenti na základních a středníchškolách. Možností, jak zvýraznit potřebu odborného a pedagogickéhovzdělání při vytváření profesních kompetencí učitele tělesné výchovy jevyužití výzkumných metod.

Klíčová slova: tělesná výchova, pedagogická praxe, výzkumné metody

Článek ke stažení [PDF]: ROZVOJ VÝZKUMNÝCH DOVEDNOSTÍ STUDENTŮ TĚLESNÉ VÝCHOVY NAPEDAGOGICKÉ PRAXI.

Abstract: One of the problems we encounter in the pedagogical practice is that uponthe final phase of their studies the PE students tend to use the experiencethey had gained as pupils or secondary school students at their schools.The utilization of research methods is a way of emphasizing the necessityof both professional and pedagogical education targeted at the creation ofthe PE teachers’ professional competences.

Keywords: PE (physical education), pedagogical practice, research methods

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze