UMÍ SE ŽÁCI A STUDENTI UČIT?

2. SEKCE: Výzkum žáka a studenta – Skupina B

Autor: LUCIE SMÉKALOVÁ

Abstrakt: Příspěvek je zaměřen na výzkum dovednosti „umět se učit“ u žáků astudentů základních a středních škol. Výzkumným nástrojem je test, kterýsestavil psycholog PhDr. Antonín Mezera. Příspěvek přináší zhodnocenídovednosti „umět se učit“u žáků a studentů na zmíněných stupních škol. V tomto ohledu bylproveden neparametrický U – test Manna a Whitneyho.

Klíčová slova: žák, student, dovednost umět se učit, U – test Manna a Whitneyho

Článek ke stažení [PDF]: UMÍ SE ŽÁCI A STUDENTI UČIT?

Abstract: The article is focused on research of „know-how-to-learn“ skill at pupilsand students of primary and secondary schools. The test invented by thepsychologist Mezera, is used as the research tool. The article bringsevaluation of „know-how-to-learn“ skill at pupils and students of primaryand secondary school. From this side of view the non-parametric Mannand Whitney U-test was conducted.

Keywords: pupils, students, „know-how-to-learn“ skill, Mann and Whitney U-test

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze