METODOLOGICKÁ VÝCHODISKA PŘÍPADOVÉ STUDIE ŠKOLNÍ VÝUKY

2. SEKCE: Výzkum žáka a studenta – Skupina A

Autor: K. STARÝ

Abstrakt: Cílem našeho příspěvku je podělit se o metodologické otázky, které jsmesi kladli při projektování výzkumu a v jeho počátečních etapách. Vpřípadové studii na nižší sekundární škole jsme se zabýváme zkoumánímprocesů vyučování a učení probíhajících v situacích školní výuky.

Klíčová slova: případová studie, výuka, vyučování, učení, výzkumné paradigma

Článek ke stažení [PDF]: METODOLOGICKÁ VÝCHODISKA PŘÍPADOVÉ STUDIE ŠKOLNÍ VÝUKY

Abstract: The aim of our contribution is to share metohodological questions whichwe have met during designing research project and in the starting steps.We deal with teaching and learning proceses in the situations classroominstruction through case study on the one mainstream lower secondaryschool.

Key words: case study, instruction, teaching, learning, research paradigm,

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze