UPLATNĚNÍ SMÍŠENÉ METODOLOGIE PŘI ZKOUMÁNÍ STRATEGIÍ PRÁCE S TEXTEM ŽÁKŮ 1. ST. ZŠ A PŘI ZKOUMÁNÍ FENOMÉNU RANÉ VÝUKY CIZÍCH JAZYKŮ

2. SEKCE: Výzkum žáka a studenta – Skupina A

Autoři: 

PETR NAJVAR

VERONIKA NAJVAROVÁ

Abstrakt: Příspěvek popisuje metodologický postup společný dvěma výzkumným projektům uskutečňovaným v rámci disertačních prací doktorandů katedry pedagogiky PdF MU v Brně. Jeden z projektů zkoumá strategie práce s textem u žáků pátých tříd ZŠ, druhý se zabývá fenoménem rané výuky cizích jazyků v České republice.

Článek ke stažení [PDF]: Uplatnění smíšené metodologie při zkoumání strategií práce s textem žáků 1. st. ZŠ a při zkoumání fenoménu rané výuky cizích jazyků

 

 

 

Diskuze