VÝZKUMNÉ A VÝUKOVÉ ÚČELY METODY DOTAZNÍKU PRO ŽÁKY 4. – 5. ROČNÍKU ZŠ

2. SEKCE: Výzkum žáka a studenta – Skupina A

Autor: HELENA HEJLOVÁ

Abstrakt: Příspěvek se zabývá tvorbou a vyhodnocováním nestandardizovanéhodotazníku pro žáky na konci primární školy. Na příkladu uplatnění třípodob dotazníku zadávaných na katedře primární pedagogiky PedF UKv Praze v letech 2001, 2004 a 2006 zvažuje jejich využití nejen provýzkumné záměry ale i pro didaktické účely.

Klíčová slova: Metoda dotazníku pro děti, význam kontextů výzkumu, didaktickévyužití dotazníku.

Článek ke stažení [PDF]: VÝZKUMNÉ A VÝUKOVÉ ÚČELY METODY DOTAZNÍKUPRO ŽÁKY 4. – 5. ROČNÍKU ZŠ

Abstract: Text deals with creation and evaluation of a nonstandardizedquestionnaire for children at the end of primary school. It shows threeexamples of the questionnaire realised by the Faculty of Education ofCharles University in Prague in 2001, 2004 and 2006. It tries toappreciate its using not only for research, but also for education.

Keywords: Questionnaire for children, signification of a context of research, using ofa questionnaire in education.

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze