PRŮZKUM TRHU DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ NA POZADÍ TÝMOVÉ SPOLUPRÁCE

7. SEKCE: Výzkum terciárního vzdělávání a celoživotního učení

Autor: VLADIMÍRA LOVASOVÁ

Abstrakt: Mezi organizacemi, které poskytují další vzdělávání, panuje značnánejednotnost a není zcela jednoznačné, zda nabídka odpovídávzdělávacím potřebám zaměstnanců. Studie, jejíž výstupy jsou obsahempříspěvku, měla za úkol současnou situaci na trhu dalšího vzdělávánízmapovat.

Klíčová slova: Vymezení kompetence, trh, nabídka, poptávka, motivační systém,bariéry pro rozvoj vzdělávání

Článek ke stažení [PDF]: PRŮZKUM TRHU DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ NA POZADÍ TÝMOVÉ SPOLUPRÁCE

Abstract: Organizations which an offer of further training are different. Their supplyof education often does′nt correspond needs of employers. Our study hasto map the situacion of market educational needs.

Keywords: Demarcation of kompetence, market, supply and demand, emplyeemotivacion, barriers to development of education.

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze