Práce s výukovými cíli při tvorbě třídního vzdělávacího programu v MŠ

Autor: PhDr. Eva Šmelová, Ph.D.

Anotace: V současné době sledujeme měnící se roli pedagoga MŠ, která vyžaduje nové profesní znalosti a dovednosti, vedoucí k nové kvalitě. Dnešní pedagog musí být schopen integrovat a pracovat s dětmi s různými handicapy, s dětmi z odlišného kulturního a jazykového prostředí apod. Musí být schopen vytvářet vlastní vzdělávací program. Příspěvek seznamuje s výsledky analýzy třídních vzdělávacích programů mateřských škol, se zaměřením na práci s výukovými cíli.

Klíčová slova: výukový cíl, mateřská škola, učitel mateřské školy, vzdělávací program

Článek ke stažení [PDF]: Práce s výukovými cíli při tvorbě třídního vzdělávacího programu v MŠ 

Abstract: Currently, we have been able to follow the change of the kindergarten pedagogue’s role which requires new profession knowledge, leading to a new quality. Today’s pedagogue must be able to integrate and work with children having various handicaps, with children of different cultural and language environments, etc. The pedagogue must be able to create his/her own educational programme.In the contribution, I deal with authorizations of a pre-school pedagogue which are necessary for creating a school and class educational programme.

Keywords: teaching goal, kindergarten, kindergarten teacher, educational programme. 

Download the article in English [PDF]: Not available

Diskuze