Sebehodnocení „dobrých”, respektive „méně úspěšných” učitelů ve srovnání s hodnocením žáky

Autor: Grinninger, P.

Sekce 3: Role učitelů a inovace jejich vzdělávání v českém a evropském kontextu

Anotace: Pomocí dotazníku, zpracovaného na základě hodnocení “výkonných” a “nevýkonných” učitelů dle B. Baxterové (TEACHER-PUPIL RELATIONSHIPS, N. Y. 1950, in Musil J. V.: Úvod do pedagogické psychologie, VUP Olomouc 1996) ve verzích pro sebehodnocení učitelů, resp. pro hodnocení jejich žáky, získalo osm absolventů doplňkového pedagogického studia na PF JU v rámci svých závěrečných prací, převážně kvalitativně orientovaných (na postoje a chování konkrétních vytipovaných učitelů různých škol), zajímavé výsledky.

Článek ke stažení v češtině [PDF]: Sebehodnocení „dobrých”, respektive „méně úspěšných” učitelů ve srovnání s hodnocením žáky

Diskuze