STUDENTSKÉ HODNOCENÍ INOVOVANÉHO PROGRAMU VÝUKY PEDAGOGIKY VE STUDIU UČITELSTVÍ 1. STUPNĚ ZÁKLADNÍ ŠKOLY

SEKCE C – VÝZKUM PREGRADUÁLNÍ A POSTGRADUÁLNÍ PŘÍPRAVY UČITELŮ

Autor : HAHA KANTORKOVÁ

Abstrakt : Příspěvek je výsledkem výzkumu, který se týká evaluace změn studia v inovovaném programu výuky pedagogiky v přípravě studentů učitelství I. stupně základní školy, který probíhal v letech 1992-1999 na Pedagogické fakultě ostravské Univerzity. O obsahových a organizačních změnách jsme informovali v minulých letech.(Kantorková, 1996a, 1996b, 1997b, 1997c, 1998a, 1998b). Hlavní inovační zásahy se týkají pedagogických disciplín a sledování zpětné vazby ve studentském hodnocení výuky.

Článek ke stažení [PDF] : STUDENTSKÉ HODNOCENÍ INOVOVANÉHO PROGRAMU VÝUKY PEDAGOGIKY VE STUDIU UČITELSTVÍ 1. STUPNĚ ZÁKLADNÍ ŠKOLY

Diskuze